aysedefnesmom Kızlar 4.ayimiza geçince kan damlası kullanmaya başladık bebeğimin kakasiin rengi yesile döndü ve ayrıca afedersiniz kakasni inceledim içerisinde siyah siyah parçalar var onlar neden acaba korktm bişey olur mu normal mi kan damlasindan mi kakanin yeşil yaptığını duymuştum ama siyah siyah lekeleri anlamdm 😔
Gmzakn aysedefnesmom bi bilgim yok ama biz bile kan ilacı kullanınca dışkımız siyahlaşıyor normaldir bence 🙅♀️
ilaydanurhvt aysedefnesmom canım bizimkide öyle bazen yeşil ama genel olarak turuncu ve sitah siyah renkler var. Bnde kan damlasından olduğunu düşünüyorum
Tlyyldz aysedefnesmom kakası simsiyah olur,midesi bulanır,huysuzlaşır, ağzı demir gibi kokar 😣 malesef bi sürü etkisi var
aysedefnesmom [bilinmeyen] iyi o zaman korkmstm bende cnm 😃 çok şükür o zaman icimi rahatlattn sağol ❤
aysedefnesmom Sibelll bende çok rahatladım cnm yanlız değilmişim o zaman gaz da yapıyor muş diye duydum doğru mu
Tlyyldz aysedefnesmom inşAllah hep böyle olmaz ama genelde oluyor ve en az 6 ay kullanılması gerekiyor.
Sumeyyeabic aysedefnesmom canim bana da bugun verdi saglik ocağı bizdr 4 aylığiz kafam karışık görümce kizinids kullanmış bişy olmamış bakalim biz oyor sorunlar yaşayacak miyiz 😔😔
aysedefnesmom Sumeyyeabic cnm kan değeri dusmesin ama kuzenim de kullanmamız kızına şimdi kan sayimi düşük çıkmış bana mutlaka kullan dedi
aysedefnesmom Kbr yok cnm böyle siyah siyah afedersin ama hani ispanak gibi yani ben sanki ıspanak.yemisim sütünden geçmiş gibi ama yemedim