nzlkc Pamukprensveannesi lansinoh mamma biberondan çok memnunum bende. Bebeğim 6 aylık olmak üzere meme reddide yaşamadık 😊
Yamac2019 Pamukprensveannesi Canım benim oğlumda aynıydı en son nuk a karar verdi sanırım 😁uzun zamandır devam ediyoruz nuk ta
Sukmeva Avent biberon chicco emzik kullanıyorum çok memnunum kızım emziğini çok seviyor :) biberon sorunu hiç yaşamadık 3 ay 23 günlüğüz
Dogavesultan Pamukprensveannesi biberon avent kullanıyıruz benim kızım emzik tutsun diye çok uğraştımger marka emziği aldım tutmadı en sonunda ablam oioinin uyku arkadaşlı emziğini almıştı anne göğsüne yakın emzik onu tuttu çok şükür emzik büyğk kurtarıcım oldu 2 gündür
baturalpim Pamukprensveannesi chicco aldim tutmadi. Philips avenrin softunu aldim herkes onu tutuyo demisti onuda tutmadi. En son philips aventin soothie modelini tuttu normal emzik ucu gbi degik biberon ucu gbi. Bi bak derim internetten. Cok rahaadim bunu tuttuktsn sonra emzik cok buyuk rahatlik emdigi surece hic sesi cikmiyo dinlenmene zaman kaliyo
Oyku1801 Pamukprensveannesi canım bizde aynı sorunu yaşadık dünya kadar emzik aldım aventten bibs e tutmadı şimdi yeni yeni 1 2 dakka tutuyo marketten aldığım dandik emziği.biberonda avent ve mamajoo kullanıyoruz meme reddi olmadı.ucu anne göğsüne en yakın olanları tercih edersen bi problem yaşamayabilirsin