Deletedmom277 benim kızım şu an 7 aylık beşikte uyuyor. Uyanır gibi oluyor sık sık. Sallayınca uyuyor. O yüzden montessori yatağa nasıl geçiricem bilmiyorum. Bu arada odasını yatağını aldık. Hazır olunca geçirmek istiyorum ama beşikte de en fazla 2 ayı var. Belki yok bile. Bilmiyorum ne yapacağımı. Siz nasıl geçtiniz?