Dali05 Bebegim suan 14 aylik ama 18 aylik gibi odasina gecirip Montessori yatak almayi dusunuyorum.Mintessori yatak kullanan var mi?Varsa memnun musunuz?
Deletedmom278 Dali05 23 aylık geçen haftalarda sipariş verip odasını yaptım keşke daha önce alsaydım gerçekten çok kullanışlı ve güzel duruyor.
Deletedmom277 Dali05 Ben çok memnunum. 10 aylıktan itibaren kullanıyor kızım. Desteksiz uyutma konusunda bana çok yardımcı oldu bu yatak. 22 aylık şu an
Usya34 Dali05 Bence kesinlikle alın. Biz büyüyen beşik aldık. Kızım 9 aylık ama keşke montessori yatak alsaymışız diyorum hep.
Semanuryvz Dali05 ben de kullanıyorum. Hamileyken yapmıştım odasini. Yanımda da anne yani besikle takılıyoruz şuan ama gündüz uyklaeinda odasını kullanıyorum. Kızım 5 aylık. Dönmeler başladığından beri de gündüz yatağında oynuyoruz 🥰
Asafimm Deletedmom278 merhaba oncelikle hayirli olsun internetten mi aldiniz eğrr aldiysaNz hangi site acaba
Dali05 Deletedmom277 bende desteksiz uyutabilmek icin istiyorum birazda,hem kendi odasinda dusme riski olmaz diye dusunuyorum
MrsG Deletedmom277 benim kızım şu an 7 aylık beşikte uyuyor. Uyanır gibi oluyor sık sık. Sallayınca uyuyor. O yüzden montessori yatağa nasıl geçiricem bilmiyorum. Bu arada odasını yatağını aldık. Hazır olunca geçirmek istiyorum ama beşikte de en fazla 2 ayı var. Belki yok bile. Bilmiyorum ne yapacağımı. Siz nasıl geçtiniz?
Beyazcukuleta Bizde kullanıyoruz henüz daha küçük geceleri benimle yatıyor ama gündüz birlikte uyuyoruz içinde valla benim bile kalkasım gelmiyor içinden Bence çok kullanışlı ve güvenli
ipek39ela https://imgyukle.com/i/razxmn Canım biz bundan aldık şimdilik kapı kısmını yastıkla kapatıyorum kızım 6 ay 15 günlük 5 gecedir yatıyor nund aşırı memnunum iyi ki almışım, 90×190 bizimkinin ölçüsü 💕