Serpil2019 b12 sine baktırdınız mı? Oğlumun kilo problemi yoktu ama ek gıda yemiyordu, ağlıyordu. Ama emmede sorunu yoktu. Rutin kontrolde doktora söylemiştim. Doktor b12 sini ölçelim o zaman dedi ve b12 si çok çok düşük çıkmıştı. B12 si düşük olan bebekler iştahsız oluyormuş. Sonra damla vermişti daha 5. Günde yavaş yavaş yemeye başladı ve düzeldi çok şükür. Umarım sizin bebeğinizde en kısa sürede yer 🤗