İyi akşamlar arkadaşlar. Kızım tam iki aylık ve yaklaşık on gündür aralıkalrla çok korkuyor 😞önceleri uykusunda korkuyordu şimdi uyanıkkende korkuyor. Sanki kollarından korkuyor ama bazen çok aşırı tepkı veriyor nefes nefese kalıyor kollarını iki yana açıyor daha sonra ağlamaya başlıyor. Moro refleksi diyorlar ama bilemiyorum.Böyle bir durum basına gelen var mı acaba?