ecem34 Kızlar merhaba. Kızım 11 aylık. Poposunun arasında sivilce gibi bir sürü şeyler çıktı. Alerjik değil. Şu durumda hastaneye götürmeye korkuyorum. Bi fikri olan yazabilir mi lütfen
Myagz ecem34 canım benim oğlumda da olmuştu doktoruma fotoğraf attım fito krem önerdi iki günde geçti ben uyumadan önce de sudokrem sürdüm
melasya ecem34 anlattıgınz sey pişiğe benxiyo.öle ise fito trosyd sudokrem elinizde ne varsa sürün.drğişik bisey yedirmiş olabilirsinz.mümkün mertebe altını açtığınıxda yıkayıp kurutun öle bezleyin ilerlemesin
ecem34 Myagz bende sudocrem kullanıyorum sürekli ama neden oldu bilmiyorum. Tamam bende Denicem teşekkür ederim. Nasıl kullandınız acaba
ecem34 melasya doğduğundan beri ılık su ile siliyorum ve altını kurutup kremleyip kapatıyorum. Bayadır bu şekilde bi geçiyo ve yeniden tekrar çıkıyo anlamadım