SBkmzc bende ilk ay aldım doktor tavsiyesi üzerine tadı güzel hoş ama zaten en baştan beri hep emziriyorum süt arttırmanın en iyi yolu bol su ve sık sık emzirmek gerisi pekte cazip gelmiyor bana. Şu an kullanmıyorum ama çok sık emziriyorum ve sütüm fışkırıyor nerdeyse 😄