Eliflerceee Arkadaslar merhaba. 4 atlik bebegime 27 Nisanda rota asisini yaptik. 3 gundur cok agliyor ve sümüksu kaka yapiyor. Sizlerde de böyle seyler oldumu. Öneriniz varmi😬
Dildeniz Eliflerceee bizde 1 ay süren kanlı kaka oldu çok çektik o aşıdan ama sıkıntı yaşamayanda çok kaka sayısı çok fazla değilse sıkıntı yok düzelir ama fazla olursa mecburen maflor tarzı probiyotik kullanmanız gerekebilir bizim onunla durmuştu
Emirim Eliflerceee asiya bagli rota olmus olabilir benim oglumda oyle olmustu. sık sık emzirin ishal yoksa gecer kisa sürede benim bebegim her emmeden sonra kaka yapiyordu ve mukusluydu ishal olursa doktora danismanizda fayda var
Oyku1801 Eliflerceee bizde 27sinde rota yaptırdık normalde sakin bebeğim ama 2 gündür akşamları feryat figan ağlıyo ve bugün kakası yeşilimsi kahve mukuslu gibiydi aşıdan 6fün sonra böyle bişey olur mu ki o aklıma gelmemişti