ranip89 Bebegim 26 gunluk karni tok , gazinina cikartiyorum ki gaz icin aguline kullaniyorum. Alti da temiz fakat surekli agliyor ve uyumuyor mesela bugun 5 saattir uyumadi ancak uykuya gecti ve sebepsiz yere agliyor . Konu hakkinda yardimci olur musunuz?
Mirayimran ranip89 gazı çıksada sancısı hala olabilir bende kolik annesiyim 🤦🏼♀️ 4. aya giricez hala böyle sebepsiz ağlar süpürge sesi davlumbaz sesi açın
Amine28 ranip89 canım allah yardımcın olsun bebeğin kolik olmuş saç kurutma makinası dinletebilirsin ben ilaç kullandım. 2 tane saatinde veriyordum Allah’a şükür bi sorunumuz kalmadı isimleri enterogis probiyotik Nurse harveys gaz giderici kesin çözüm