ozdenarda Menenjit aşısıda 13 aylıkken yapılması daha iyi olur demişti.
Aşılarımıda hiç ateş ve ağrı falan yaşamadık çok şükür.Bana ateş yapmaması için aşıdan önce 1 çay kaşığı calpol verebilirsin demişlerdi.Bilemiyorum ama Ben yine de vermemiştim.Strese girme hiç 2 tane bacaktan yapıyor, bir de ağızına damla damlatıyor.Hemşirenin tutumu önemli birazda.Benim kızım hemen susmuştu.