Deletedmom277 merhabalar. Bebeğim 3 ay 6 günlük. Sadece anne sütü alıyor. Basından beri cok gazlı bir bebekti. Kakasında nokta nokta kan ve mukus gorunce inek sütü alerjisi oldugunu anladık. Karnı gurulduyor, gürültülü kaka yapıyor, çoğu zaman sıvı kakası, poposunda devamlı kızarıklık var( bazen geciyor sonra yine tekrarlıyor), geçmeyen konağı var, uykularında hızursuz coğu zaman. 3. Ayda açlık belirtisi olmamasına rağmen kilo alımı düşüktü. Bronsitten bir hafta hastanede yattı 1.5 aylıkken. Ara sıra oksuruğu oluyor hala. O zamanda alerjik olabilir demişlerdi. Bir haftadır süt ürünleri yumurta ceviz fındık tahin&susam tüketmiyorum. Badem ve dana eti yiyorum yalnız. Dün kulak arkasında sinek ısırığına benzer kabarıklık vardı. Kakasında mukus azaldı fakat hala ishale yakın kıvamda. Acaba badem ve dana etini de kesmem gerekir mi? Doktora gidemiyorum koronadan. Doktorumuzda cok ilgili değil acıkcası. Prebiyotik kullanmam gerektiğini sizden öğrendim. Biogaia kullanıyodum ona devam ediyorum. Yazınız için teşekkürler🙏🏻