Busra33 inanın üşümüyor çok fazla sıcağa alışan bebekler kolay üşütüyorlar ilk üç hafta ben de öyleydim ama sonra odaya nem ölçerli termometre aldım. 21 in altına düşmemesine dikkat ediyorum hep aynı sıkılıkta giysiriyorum 23 olunca daha ince şeyler giydiriyorum. Doktorumuz bebeğinizi sizden sadece bir kat fazla giydirn 22° oda sıcaklığı ideal demişti. Bazsn oda soğuk geliyor bana hemen dereceye bakıyorum iyiyse hiç bişey yapmıyorum. Fazla sıcak giydirmek uykuda ateşe sebep olabilir Allah korusun.