Si_se_ta_be cinaralpinannesi Aynen . Benim bebeğim doğduğunda göğsümü emmedi 1 hafta boyunca aç kaldı. O kdr zor bir durumdu ki . Ama zorladık çök emmesi için sonra bir emdi bir daha bırakmadı.