Gayeefe kademe kademe kat kat gün gün azaltabilirsiniz üzerindeki katları yada daha ince bişeyler giydirebilirsiniz. Biz Antalya’da yaşıyoruz mayıs doğumlu, geçen yaz evde klima çalışırken bile kısa kollu çıtçıtlı badi altına bişey giydirmezdim, 24 derece sabitlemiştik gündüz sabahtan akşam biz yatana kadar çalışırdı klima. Komşum bize geldiğinde üşürdü. Hiç hasta olmadık. Kışa girerken de birden değil gün gün kalın giydirmeye çalıştım ama aralığın sonunda Ankara’ya gittik ve 1 ay kaldık. Evler orada sıcak merkezi sistem yada kombi, evlerde tişörtle gezdi dışarıda da uzun kollu badi üzerine ince triko üzerine mont. Hiç endişe etmeyin hasta olmazlar diye yazdım. 🦋🎈💙