Kızımda cok gazlı bir bebekdi bende denedım eskıler bu işde usta kım ne derse desin onca cocuk buyutmusler yanı..oncelıkle emzırıyosan az bırsey sutunu sag ınce tülbent gibi bırsey olucak onun ortasını 1 cay kasıgı kımyonu koy arasına kısırdı ıyıce sutune bandır cıkar 3 4 defa yat ve zaten ınce tulbentten sıktıgında suyu gecıcek böle daha etkılı oluyor suyunu vermek yerıne..ben gercekten faydasını gordum