Aliarslanm Kızlar bebeğimin kafası alını sürekli ter içinde özellikle emzirirken evin ısısı düşük olsa bile kafası hep terli sebebi ne olabilir sizcee yardımcı olabilir misiniz
Ebruon Aliarslanm canim aynı postu bende açmıştım nette yazanları görüp korkup açmıştım ama normalmiş merak etme müslin bezle kanka olduk
Yasminlina Aliarslanm emerken normal bence emek harcıo bebıs. 🥰Alın teri dıye deniyor ya hehehe. Bnm kı de uykudan uyandığında saclar baya terlıyo
Areliko Aliarslanm Biz d vitamini kullanmıyoruz bıngıldaktan dolayı bizde de oluyor terleme acaba sizde mi kullanmıyorsunuz d vitamini eksikliği yapıyor çünkü
1ogretmenanne Canım genel olarak tüm bebekleede oluyor , emerken özellikle çok çaba sarf ediyorlar o yüzden
asliadymn İki gün önce randevumuz vardı doktora sordum şuan yapabildiği iki önemli şey var biri emmek biri de kaka yapmak dedi çok fazla efor sarfettikleri için normal dedi 🤗
Aliarslanm asliadymn zaten her kakada ıkınmalar ve çığlıklar oluyor sanki kabız gibi ama normal o kadar ıkınmaya normal sanırım haklısın :)
BenMathilda Aliarslanm Emerken aşırı terlemeye burun tıkanıklığı sebep oluyor olabilir. Onun dışında giyindikleri, oda ısısı bunlar da etken tabiki. Genel olarak terlemeye ise D vitamini eksikliği neden olur yaygın olarak