Elif62 bugün süt için çok ağlamış biri olarak yazayım sana canım 1 aylıktı kızım çok emmek istemiyordu sütüm çoktu o yüzden sağdım malesefki biberonla verdim neyse emzirmeyede devam ettim beş on gün sonra göğüslerim fıs oldu sütüm yok gibiydi çevredekiler annemde dahil süt sağdında sütün gitti vs ben iyiyce evhamlandım sütüm az gitti diye ağladım beynime yerleşti mama vermeyede başladım tecrübesizlik öyle böyle 3 buçuk ay zar zor emdi sonra memeden iyiyce soğudu bu sefer gücüm yettiğince sağarak verdim 4. Aydan sonra sadece uyurken verebiliyordum 5. Ayda hiç almamaya başladı 6 buçuk Aya kadarda günlük 100 Cc anca çıktı ilaç niyetine verdim pes ettim zaten anne sütü almadığı için bağışıklığı çok düşük şuan 9 aylık olacağız ve 2 buçuk aydır sağmama rağmen göğsümde süt var halen tabi 10 cc falandı 😅 o kadar ağladımki bugün SÜT YOK LAFINI NEDEN YAKIŞTIRDIM KENDİME neden bu kadar tecrübesizlik yaşadım imkanın varsa zorlanırsan emzirme danışmanıyla çalış Sakın sütüm yok azaldı deme süt bitmez azalmaz çok yemek yemeylede süt olmaz dengeli güzel vitaminli beslen ve asla sütüm yok azaldı deme rabbim isteyen hiç bir anneyi onduygudan mahrum etmesin ben çok istiyordum ama kendi hatam yüzünden mahrum kaldım bebeğimi mahrum ettim