Kızım 3 aylık oldu bugün normalde prima premium care bebek bezi kullanıyorduk yaklaşık 2 haftadır da sleppy naturele geçtik ama kırmızı kabarcıklar oldu iki yanında da ve bugün poposunda da çıkmış bez alerji mi yaptı acaba yani pişik gibi değil kremde sürüyorum prima da böyle bişey yoktu tabi yine sağlık ocağına gidicem böyle yaşayan var mi aranızda ?