pirov Merhaba bes aylik bi kizim var. doktor oturma calismalarina baslayin demisti 4.ayda ama her oturttugumuzda asagi dogru kaykiliyor oturmasini nasil saglayabilirim? Nasi alistirma yapmaliyim
Deletedmom336 pirov bnm bebegimde 4 ay 11 gunluk o da kayiyor.5 aylik olduysa sık sık deneyin bi sorun yoktur zamanla alisir ogrenir
Deletedmom196 pirov desteksiz oturmak daha çok küçük. Kucağınızda yada etrafına yastık koyarak oturabilirsiniz.
VERA19 pirov Sen otur bebeğide kucağına oturt,kendine yasla,benim kızım en çok benimle bu şekilde oturmayı seviyor.Ya da koltuğa arkasına ve yan taraflarına denk gelecek şekilde minderler koy ve oturt bebeğini canım
Sblsrgnsn pirov ben bebeyatmaz almistim cok faydasini gordum tavsiye ederim onun yerine emzirme yastigin varsa arkasina bi yastik koyup emzirme yadtigiyla onune destek yapabilirsin veya 4 tarafina yastiklarla destekleyebilirsin
Deletedmom196 pirov 4. Ayında ben oğlumu destekli bide oturtmuyordum. İlk defa 6 aylıkken başladım destekli oturtmaya. 8 aylıkken tamamen oturuyordu. 4 ay oturmak için çok ve daha küçük annesi.
VERA19 pirov 6 ay olmasına 10 gün var kızımın hala desteksiz oturamıyor.Normal.Ha bu ayda oturan da vardır illa ki her bebeğin gelişimi farklı