Selamün aleyküm hayırlı ramazanlar anneler ☺️ bebeğim 3 ay 20 günlük
1 haftadan bu yana emzirirken kendini kasıyor geriye atıyor emmek istiyor ama ememiyor sürekli bırakıyor . Sadece çok acıktığı zamanlar da böyle yapmadan emiyor .
Doktora gittik bir problem yok elhamdulillah sizler ne diyorsunuz ? Yardımınıza ihtiyacım var 😩🥺