Eselnef Merhaba arkadaslar kızım 8 aylık uykuya geçerken hep ağlıyor bilmem kaç tane emzik denedim bu saatten sonra vermek saçma evet ama son bi bunu denemek istiyorum elinde olan var mo
Meerdry Eselnef ben kullanıyorum bibs emzik.. henuz 2 aylık oğlum dıger tum markaları denedım ama almadı bıbsi hemen aldı ve cok rahat kullanıyor ben memnunum .. bıxımkı 0-6 ay olanı
Zozdemir Oioi emzikli uyku arkadasi var bende tavsanli. Benimki de avent emzik alıştığı için kullanmadı bunu. Bibsinkine benziyor isterseniz satabilirim. Uyku arkadasi olduğu için yalnızca yatarken kullanır yataginda tutarsınız. Daha sonra yavaş yavaş emziksiz bir uyku arkadaşına geçersiniz. Eselnef
Eselnef Meerdry bu saatten sonra vermek komik olur mu bilmiyorum ki ya😂 uykuya ağlayarak geçiyor ama bilemedim
Meerdry Eselnef kullanır tabıkıde.. ben ılk oğluma zor alıstrdm oda 7 aylık felandı. Bence alın pısman olmazsınkz emmeden sonda dırek verım alısır buyuk ıhtımalle
Metesmom Eselnef Canım benim yeğenim de ağlayarak uyuyordu 9-10 aylıkken emzik emmeye başladı o zaman ağlamadan uyuyordu. Denemekten zarar gelmez belki tutar.
Eselnef Meerdry pek emmiyor bu ay bıraktı gibi 10 saniye emip daha istemiyor😄 avent air ve soft denendi bakalım bibs deniyim bir de. Şöyle ki veriyorum ağzına 2-3 saniye emiyo sonra eliyle çıkarıp oynamaya başlıyo bibsede yapar mı acaba😄
Meerdry Eselnef bibs kaucuk oldugu ıcın bence alır.. yınede deneyın cnk kurtarıcı oluyor bı yerden sonra .. sızı emdıktwn sonra dırek verın ve boynuna asın onu sureklı goz onunde dursun.. muhtemel deneyecek onu
Asliekzgl Bende ilk avent kullandım kabul etmedi oioi nin emzikli uyku arkadaşını aldım onu da kabul etmedi so n çare bibs aldım ama bir kere bile kullanmadı bizimki 0-6 aylık almak isteyen olursa bana ulaşabilir
Eselnef Metesmom ben veriyorum evdeki emziklerini ağzından çıkarıp dişlerini kaşıyo emzikle🙄 farklı bir emziği mi tuttu peki sonradan?
Metesmom Eselnef Detay diye onu yazmamıştım biberon emziğini emiyordu😂 hava yutmasın diye yine öyle yuvarlak uçlu emzik alın dedim ama yassı uçlu emzik aldılar onu tutmadı tabii. Sonra biberon emziğine devam etti. Ona benzer uçlu emzik alsalardı emerdi belki.
Balbocegi Eselnef biraz zor gibi 😏 benimki kabul etti ama yine de gündüzleri çok almıyor . Ben ağzına soktukça 2-3 dakika emip geri fırlatıyor 🤣 ama uyurken emiyor .