Canım bende sezeryan dogum yaptım bebegım 11 gunlük benimde goguslerım yumusak ama bebek emınce yada sagınca fazlasıyla sut geliyor sakın gogsum yumusak dıe mamaya baslama suan bebek küçük oldugu ve sık emdıgı ıcın bu sekılde beyin arz talep meselesi yapıyor bebegın doydugu kadar sut uretıyor bebek buyudukce sut miktarında artacak