Meryemihra12 20 günlük bebeğim var ve pişik oldu pişik kremi fayda etmedi bugün daha çok kötü ağlıyor ve emmiyor ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardım
Seda1635 Meryemihra12 arko kremm yeşil tüp olan, şok marketlerde mevcut her altını açma sonrası tampon hareketlerle sürün çok iyi geldi benim oğluma bizde bir aylık olduk daha bugün 😊 iki günde yumuşattıı
Deletedmom298 Meryemihra12 Benim bebegimde oyleydo hatta poposu kaniyordu. Kesinlikle sudocrem oneriyorum ya da travazol ama sudocrem ilk seferde etkili travazol bi kac gun suruyor etki etmesi
Ygt55 Meryemihra12 belkş sımdı soyledıklerıme bı kaç kişi gülecek sacmalama dıycrk ama komsumuzun bebegı cok aglıyodu Cocuk oyle boyle degıl evden duyduk sesını gıttık pişik olmus annem de bebişin annesıne margarın getır dedi surdu poposuna hemen gecırmıs kadın dua ettı bisuru bı deneyın bence
Buusesercik Benimde 27 günlük bebeğim var bizim de başımıza geldi ama pişik kremiyle geçti hemen bir de annenin yedikleri de pişik yapiyomus çocuğu domates limon portakal gibi asitli yiyecekler ona dikkat et
YDE Meryemihra12 Bübchen in pişik kremi çok çok iyi. İçerik bakımından da temiz olduğu için rahat kullanabilirsiniz. Birde bezinizi değiştirmenizi tavsiye ederim.
HaticErkanMiran Meryemihra12 ben başından beri pisliği önlemek için bepantol kullanıyorum iki kere pişik geçirdik pisliği bekleme önlem al diyorlar ben öyle yapıyorum şükür iyiyiz
Cgl0502 Hametan, bacoderm, trosyd üçünü fındık büyüklüğünde olacak şekilde karıştırıp sürün günde 2 defa. Doktor tavsiyesiyle yaptım 1 günde hafifledi 2 günde geçti çok şükür. Sizin de hemen geçer inşallah
Gzdzeynep Meryemihra12 bizim de geçen hafta sivilce gibi pişik olmuştu hemen doktoru aradım dermotrosyd ve sudo krem sür dedi iki günde geçti sudo kreme devam ediyorum. Öncesinde de sebamed kullanıyordum onu bulamayınca bepanthol almıştım o daha ıslak yapılı o krem yüzünden pişik oldu diye düşünüyorum.
Gulaltan Meryemihra12 canım bebek pudra ve zeytin yağını karıştırıp sürüyorum ben pişik olduğunda inan iki günde geçti bir dene istersen
NurEsil Benim kızımdada bir yaşından sonra olmaya başladı doktora götürdüm özel ilaç vermişti ama çok bi faydasını göremedim bu gibi durumlarda ilaç ve krem gibi şeylere baş vurmadan önce papatya çayı demleyip soğuk veya ılık bebeğin canını yakmayacak kovamda iken pamuk veya tamponla pişik olan yere sürüyorum ve kuruyana kadar bez koymuyorum ara sıra açık bırakıp hava almasını sağlayın nemli bırakmayın bezlerinide normale göre saha sık değiştirin papatya çayını tavsiye ederim. Dilerim çabucak iyileşir bebiş
Dorukcummmmm Meryemihra12 ıslak mendili derhal bırakman lazım ve bebek temzileme pamugu kullanman lazım ıslak mendil gibi kare şeklide özel Bi çok amaçlı pamuk ben popomuzu onunla temizliyorum alt degiştirme sepetimde Bi kapta suyum var her seferinde pamugu suya batırıp sıkıp temizliyorum ıslak mendil içinde ki katkı koku parfüm kimyasallar daha da hassaslaştırıp pişige sebep oluyo yani krem kullansanda ıslak mendil bırakmadıgın sürece geçmicek 🤦♀️ ipek ve e bebekte baby me nin bebek temzileme pamugu var araştırmalısın ve kullanmanı tavsiye ederim geçmiş olsun bebeginize 💙 ve lavoba da ışık suyla arada yıkamanızı gün içinde tavsiye ederim biz yıkıyoruz 🙈
Dorukcummmmm Meryemihra12 ayrıca altını açtığınızda temizledikten sonra biraz havalanması için poposunu sevebilirsiniz 🤦♀️😍😍 poponu temizledikten sonra ıslak kalması ve bez kapatıldığında pişige sebebiyet veriyo biraz dikkat ederseniz geçecektir allahın izniyle 💙