Doğum yapalı 53 gün oldu bugün 39.günde kesilmişti kananam öyle çok da olmadı zaten hafif lekeleme şeklindeydi 3.günden sonra 39 da kesildi sonrasında bi kaç gün sonra kırmızı leke olarak gelmeye başladı bi kaç gün öyleydi su son 2 3 gündür de kahverengi leke şeklinde acaba normalmi ya