AreninAnnesi7301 bnim var üni birinci sınıfta iken farketmiş tüm gözlem altında ayda 2 kez ultrasonda bakıldı ama çok hızlı büyüyordu ve doktorum almamız lazm dedi aldırdım aradan 4 yıl geçti ve tekrar farkettim hastaneye gittiğimde artk 14 tane kitlem vardı 😔 küçük üzüm çekirdeği gibi çoğu ve büyük olan 4 tane zaten hissediliyor ve anladık ki aldırmak Care değil hem iki göğsüme de yayılmış ve her yerdeler yani ya büyük kesi lazım yada faklı yerlerden ufak kesikler ve bunlarda göğüs şeklini bozabilir ve izleri kapabilir dedi doktor başka doktorlara şehirlere gittim patoloji sonucu temiz çıktı ve en son bı doktor bana çocuk yap ve emzir dedi şu an çocuğun var ve elhamdülillah kitlelerine küçülme var emzirme dini bitince tekrar kontrol edilecek emzirin ne diyin Rabbim şifa versn hepimize 🤲😊