Doğum yapalı 32 gün oldu. 1 iç 2 dış toplam 3 dikişim var. Son Bi dikis kaldı ama dikiş yerlerinden küçük top gibi sey cıktı sancılı Bi sivilce gibi sızlıyor. 1 tane cıkan küçülmüş şimdi tekrar cıkmıs. Yasayan varmı¿bide ben batikon yapmadan once hep yıkayıp kurulayıp öyle yaptım ilk günden beri. annem yıkadıgından oldu diyo ne zaman gecicek bu lohusa dertleri çok üzülüyorum :(bide dikişleri kötü dikilen var mı annem güzel dikse böyle olmazdı diyor