Fundaaa ince tarak uçlarının bitiminde başa değem kısımda yani minicik iğne ucu gibi yuvarlak var yani batmaması için bebeğe ucu sivri değil bebek tarağı yumuşak tü fırçada var ama bu daha iyi yapıyor ve acımadı acısa durma ayrıca başına bastırmana gerek kalmadan yapıyorsun