Sumeyyem Arkadaşlar çocuğum yaşına girceek nerdeyse eskisi gibi yemiyor karadut özüde aldım iştahını açsın diye yemiyor şöyle yiyor az yiyor hiç yemiyor napacam hiç bilmiyorum