_tospikannesi Kızlar yazlık hıcbişeyimiz yok avm ler açılacak diyorlar ama açılsa da gidemem herhalde. İnternetten alış veriş yapıp memnun olduğunuz yerler var mı ?
Eymensmomm _tospikannesi ben hep internetten yapıyorm trendyol wogiden aldım enucuzbbekmarket istisna dışardan gelenlerde hediye daha cok 😂
Merve201119 _tospikannesi boyner h&m koton ve lc waikiki buralardan aldik çocuklarıma yazlik kıyafet hepsindende memnunum yalniz kotonun kalıpları biraz ufak eger alirsan aklında bulunsun
Tuuce7 Ben biraz Zara Kids den aldım. Daha önce morhipo loccopop dan da almıştım. İkisinden de. Memnunum. Loccopop günlük giyim için yumuşacık çıktı
kaganim9 E bebek ve civil en çok alışveriş yaptığım siteler oğlum doğduğundan beri hep internetten alışveriş yaptım çıkamadığım için çok memnunum özellikle Civilin ürünleri çok iyi ebebekten de bayramlık aldım oğluma dün tavsiye ederim
YDE _tospikannesi Hm, zara kids çok güzel bütçenizi aşmazsa Carters birde. Bu üçünden yapacağım bende. Avmlere uzuuun bir zaman ayak basılmaz normale dönse bile ortalık.