Bazı sorularım olucak öncelikle hayırlı Ramazanlar , 3 ay 2 günlük kızım var 2 gün önce rota virüsü aşısı için sağlık ocağına gittim asi yapıldı rutin kontroller vs kızım 8300 çıktı kıyafetli ebe 8 diyelim dedi 2.ay kilosu 6200dü bu ay 1800 gr almış sen ne yaptın bu çocuğa dedi emziriyorum sadece dedim artık 3 4 saatte bir emzir dedi ki benim kızım asla o kadar saat aç duramaz max 2 saat aç durabilen bir kızım var ve uykumuzda çok yok gece çok sık uyanıp emiyor ebe beni biraz korkuttu obez riski var falan diye bu doğru mu ?
Ikinci olarak kızım çok huysuz gündüz uykusu yok denecek kadar az ve sürekli ağlak modda sürekli huzursuz bir bebek kucakta mutlu olur değil mi benim kızım kucakta bile huysuz anlamıyorum neden böyle olduğunu ama ben aşırı yoruldum artık. Atak hesaplamaya girdigim zaman güneşli günlere geçmiş gözüküyoruz ama o güneşi bir ben göremedim hep böyle devam edecek sanıyorum öyle bir karamsarlık var üzerimde lütfen bana bir fikir verin hiç birseyden memnun olmayan bir kızım var ne yapmalıyım :(