Miniklerinannesi38 Merhabalar hanımlar 17 gün önce doğum yaptım ikizlerim oldu bebeklerim hala küvezde sağlıklarında bi sıkıntı yok ama biberon tutup 2 buçuk kilo alana kadar vermeyecez dediler biberon tutuyorlar artık bebeklerimden bi tanesi 2410 biri 2050 gram oldu ayrı ayrı verecekler sanırım.Bebeği küvezde kalan var mı varsa kaç gün kaldı ve kaç kilo olunca verdiler acaba ☺️
Hira-Mina Miniklerinannesi38 öyle saçma şey olmaz eğer sağlığıyla hiç bir sıkıntısı yoksa size vermeleri gerekir illa biberon tutması gerekmiyor. Sadece emzireceksiniz belki ? Bence başka bir şey için tutuyorlardır.
minikfare Miniklerinannesi38 biberon tutmuyorsa demekki emme refleksleri iyi değil muhtemelen.doğduklarında ilk olarak muhtemelen beslenme sondasıyla beslemişlerdir çünkü ufak doğdular.beslenemeyen bebeği de çıkarmazlar canım benim bebeğim de aynı durumu yaşadı çünkü
TwinsmomDA Miniklerinannesi38 kaç haftalık doğdu? Sanırım artk kiloya bakmıyorlar yani bizde öyleydi nefes beslenme kilo alımı düzene binince verdiler ama kızımın biri oksijenle çıktı diğerini daha fazla bekletmemek için bide ikizleri beraber verirler
Julican 30 haftalık doğdu benim ikizler de, 47 gün kaldık. 1900, 2050 gr olunca sağlık sıkıntıları da olmayınca çıkardılar 🙏şuan kronolojik 8 düzeltilmiş 6 aylığız
minikfare Hira-Mina biberon tutmuyorsa demekki emme refleksleri iyi değil muhtemelen.doğduklarında ilk olarak muhtemelen beslenme sondasıyla beslemişlerdir çünkü ufak doğdular.beslenemeyen bebeği de çıkarmazlar canım benim bebeğim de aynı durumu yaşadı çünkü
3-kusannesi Benim üçüzlerimden ilk oğlum 26 gün kaldı kızım 29 gün kaldı diğer oğlum 32 gün kaldı 2000 gramı geçip emme refleksleri gelişince verdi doktorumuz
Hira-Mina minikfare kiloları gayet iyi diyor ama emme refleksi olmayan bebeğin kilosu daha da düşmez mi?
Hunili Hira-Mina mideden besliyorlarmı sordunuz mu sarılık olmasın diye biberonu tutmazsa mideden besleme yapıyorlar diye biliyorum
Hunili Miniklerinannesi38 17 gün kaldı 2.500 olma kadar vermeyeceğiz dediler bize de 😕 çok geçmiş olsun inşallah biran önce sağ Salim alırsınız kucağınıza emzirmek istiyorum deyin emzirme saatleri ayarlasınlar ben öyle dedim de emzirmeme izin verdiler günde iki kez yoksa emzirebilirsin bile demiyorlardı. Doğum doktorum uyardı emzirmek istiyorum de ayrı kalınır mı diye.
Derinminakolay Miniklerinannesi38 benim kızım 28 gün kaldı 1800 lerde doğdu 1700 e kadar düştü suan 14 aylık cok saglıklı üzülme korkma
Hunili Miniklerinannesi38 sana ufak bir tavsiye mama ver diyeceklerdir sütün yeterse asla be biberon ne de mama verme ben o hataya düştüm kilo alımı hızlı olsun dediklerini yapayım küçük kalmasın diye verdim bir öğündü iki oldu üç oldu derken memeyi istememeye başladı derken 3 ay emzirebildim sadece, ağlaya ağlaya mama yapıyordum beni istemiyor diye🙁 ve hala koluma yatırsam kıyameti koparır emzireceğim sanıyor heralde
Hira-Mina minikfare yeni doğan bebeklerde kilo kaybı olabiliyor belki kusuyordur belki ter yoluyla atıyordur
zeynomer Canım benimde ikizlerimin bugün 17. Günü şuan ikiside mideden besleniyolar emme refleksi gelirse taburcu ederlermiiş. 33+6 da doğum yaptım