Ben doğum yapalı 2 ay oldu hamileliğim boyunca göbeğime bel çevreme mustelanın çatlak önleyici yağını sürdüm göbeğimde falan hiçbir şey yok ama bacaklarımda çok fazla çatlağım var çatlak kremi kullanıp memnun olan var mı ya da başka bir önerisi olan?