Cerenece Merhaba, iki aylık bebeğim var sol testisinde şişlik var dokunduğumda da sertlik var sizde de oldu mu? Doktora götüreceğim inşallah ama bu virüsten korkuyorum.
HamzaTugra Cerenece canim oglum 7aylik 4aylikken bizimde sol testisinde sislik oldu baya sisiyodu bazen inip bazen yeniden buyuyodu. goturdum hidrosel dediler. 6aya kadar takip et gecmezse gel dediler. gecti sukur. korkma agri sizi yapmaz bi zarari da yok demisti hemsire bana. olabiliyomus bazi bebeklerde. 🤗
Cerenece HamzaTugra teşekkür ederim 😊Birde sizin bebeğinizde de sol testis hareket ediyor muydu? bezini değiştirmek için açtığımda sağ yukarı doğru hareket ediyor sol etmiyor