myloves23 ayyy nasıl sinirlendim okurken. O ne demekmiş bi boka yaramıyorsun… kalksında kendi bi boka yarasın o zaman. Bu adamların geneli böyle( hepsi demiyorum arada seçmece var işte) bi işe gidip gelirler tamaaaam onlardan çok çalışanı yok bütün yük onların sırtında. Neden çünkü sağolsun anaları öyle yetiştirmiş. Yaa gerçi bunu da anlamıyorum anneden babadan öyle gördün hadi de senin hiç mi beynin Yok düşünemiyor musun ? Kimse kusura bakmasında asıl yük kadınlarda en büyük yük de bu kafadaki eşler. Allah yardımcın olsun Rabbim de eşine merhamet duygusu versin. Hala çok sinirliyim ya