Aryemus_3 daha geçen hafta aynısını yaşadım, ateşim ben hiç hissetmediğim halde 39u gösteriyordu, duş aldım soğuk uyguladım düştü derken, 1 saat içinde tekrar yükseliyordu. Bir göğsüm de sertti ve çok sıcaktı, duşta yapmasanız bile bir leğene elinizin dayanacagi kadar sıcaklıkta su koyun, bir bezi o suyla ıslatıp gogsunize koyun ki damarlar açılsın, bunu her sağımdan önce yapın daha rahat hissedeceksiniz. Ben ateşim düşmediği için doktora gittim mastit başlangıcı dedi ama korona testi de yapıyorlar ve yatış veriyorlar. Siz yine de atesiniz düşmezse bir doktora görunin yoksa sağarak da gececektir. Uzun oldu k. Bakmayın, geçmiş olsn