Miran11 Kullanan var mı hem normalini hem külot bezini kullanmayı düşünüyorum taşırma yapıyor mu PrimA taşırma yaptığı için bırakmak istiyorum
Efeefe52 Miran11 ben 2 numarasını kullandım ama bebeğim tazyikli kaka yapınca sırtından çıkıyordu o yüzden değiştirdim
Kucukmucizem2704 Miran11 bn ikisinide kullaniyorum 4aylikken basladim kullanmaya suan 1yasina girdi hala kullaniyorum cok memnunum🥰
zeynep_krktk Miran11 Ben oğluma ilk dogdugunda minies kullandım 3. Ayına kadar sonra çok çişini kakasını taşırmaya başladı pişik yapmaya başladım e bebeğin kendi markası baby me var onu kullanıyorum çok çok memnunum tavsiye ederim 🙂
MayneymisAltintop 15 aylığız ilk günden beri minies kullanıyorum. Çok çok memnunum. Fiyat performans olarak piyasadaki en uygun ürün bence👍🏻
kbra2234 Miran11 ben normal olanını kullanıyorum memnunum ama külot bezi hiç beğenmedim tavsiye etmem ayrıca lastikleri oğlumun bacağını kesmiş minik minik