Merveelr hangi biberonu kullandın canım,benim de oğlum 2 aylık ve 3 haftadır sadece bir öğün mama takviyesi yapıyorum akşamları sütüm çok az geldiği için ama meme reddi yapmadı,lansinoh biberon kullanıyorum.Yine de her an tereddütteyim acaba meme reddi olucak mı diye ama 2 günde çok alışacağını sanmam zaten gece emerken çok farkında olmuyorlar iyice acıkında alır yine göğsünüzü inşallah.😐