Bir kaç gün sonra iki aylık olacağız.Benim bebeğim sadece emiyor ,saatte bir ya da her istediğinde sikintimiz yok çok şükür emme süresine göre değişiyor.Uykuya gelince akşam düzenini oturttuk gibi;dokuz buçuk on gibi uyuyor gece oniki oniki buçukta uyanıyor emiyor tekrar uyuyor sonra üç dört gibi kalkıyor tekrar emziriyorum. Uyku nedir unuttum zaten.Gunduzleri düzensiz yarim saat bazen yirmi dakika bazen bir saat .