Princess1 8 ay 16 günlük yaklaşık bir haftadır her seste irkilip ağlıyor kapı kapatma sesinden tutun elektrik süpürgesi sesine kadar yabancı yüz gördüğünde falan titriyor agliyor gelişim acısından normal mi acaba dis dünya ona ürkütücü geliyor
Gulfem07 Princess1 valla benimki 3 ay 19 günlük hiç geçmiyor o korku nasıl alıştırcam bilmiyorum tv sesinden o kadar değil de araba insan sesi vs çok yordu beni.
Asyamom96 Princess1 inanır mısın bizde oyleyiz süpürge sesi fön sesi ve vileda varya onu sıkınca cıkan sesten de 😁😁😁 oysa onlarla uyurdu 9 aylıgız bizde
Muguet Princess1 9 aylık aynıyız. Kış boyunca çıkaramadım çocuğu zaten tam çıkarırım derken eve tıkıldık. Resmen dışarıyı bilmeden yetişiyor çok üzülüyorum. Ona bağlıyorum ben daha çok neblim :(
Damladerin Princess1 belli bi dönem böyle oluyor büyüme atağından yada dışı çıkıyor olabilir rüya görmüş de olabilir ben bunu çok yaşadım mesela uyuyordu biz eşimle balkonda oturamıyorduk bi 5-10 dk sonra ağlayarak uyanırdı
Princess1 Asyamom96 aynen elektrik süpürgesi sesi olmadan uyumazdı çalışınca basıyor çığlığı şimdi 🤷♀️ yanlış bir şey mi yapıyorum sesimi ki yükseltiyorum diye kendime kızıyorum bireyden mi korkuttum diye
Princess1 Muguet ben de buna bağlıyorum aslinda ancak her gün olan seslere aşırı tepkiler veriyor ona bi oyuncak uzattığimdailk kez gördüğü bişeyde gözünü kısıp sakınıyor
Muguet Princess1 Bizimki de öyle gerçekten. Normaldir diye düşünüyorum ben ama yine kontrolünde bir doktorumuza danışırım. Ekstrem bir şey söylerse yazarım sana da :)
Burcu_Durucuk Bizde 8 ay 12 günlüğüz bizde de aynı. Elektrik süpürgesini severde gülerdi,,şimdi sesini duyduğunda basıyor yaygarayı. Ne zaman geçecek hiç bilmiyorum.
Muguet Princess1 Canım sordum ben doktoruna gayet doğal olduğunu söyledi. Dış dünyaya karşı tepkisiz olmadığını zamanla alışacağını söyledi. Yani içini ferah tut ☺️
Matmazellllll Princess1 evet normal 8. Ayda korkmayı öğreniyorlar. Uzmanlar korkma kelimesinin kullanılmamasını guvendesin yanındayım gibi kelimeleri tercih edilmesini öneriyorlar.