Deletedmom812 beraber yemeyi deneyin. Yummy ne kadar da güzelmiş hepsini ben mi yesem acaba falan özendirici cümleler sabırla sürekli yaparsanız, yemesi mümkün. Ayrıca sevmediği şeyleri zorlamamak gerekiyor. Bütünüyle baktıkları için olaya bütün yemekleri ayni tat sanıp ogururler. Yani sevmediği şeyleri 1 hafta sonraya saklayın. Bir lokma Kendinize bir lokma ona. Ve sakin olun mutlu olun.
“Yesene yeee dedim aç mı kalacaksın. Oğur kus yeme tamam ya. yeter ya bıktım. Bıktım. Yemiyor yemiyor.”
Bunlar olumsuz olumlamalar. Direk kelime enerjisi bebeğinize yansır.
Bunları anlıyor maalesef.
Sevmedin mi annecim. Tamam başka yiyelim o zaman o zaman ayıcık yesin biraz, sonra ben sonra da biraz sen. Uçak geliyor oyunu yıllardır var. Genelde tutar. Örnekleri cogaltabilirsiniz. Oh oh nasıl da yedim ama miss gibi. Olumlu cümleler kurun yemek yerken. O yemese de dikkatini çeker. Neden bu kadar mutlu diye..
Naçizane tavsiyelerim bunlar. Sabırlı olun mutlu kalın. Yemeye başlarsa aynı posta haber vermenizi isterim.
🌼🙏🏻