Fatosela canım ben de aynı hataya düşmüştüm, çok az yıkıyordum egzaması olduğu için ama sonra anladım ki büyük hata yapmışım
biz Bülent Şekerele gittik, kesinlikle her gün yıkanması gerek bebeğin
ılık su olacak, lif kullanmayın, banyodan sonra müslin örtü kullanın ve banyodan çıkınca en fazla 3-5 dk içinde nemlendirici sürmüş olun cilt tam kurumadan
sormak istediğin varsa yazabilirsin
benim bebeğimin kıyafetleri yatağı kan olmaya başlamıştı artık :(
ama çok şükür şimdi iyi durumdayız