ZeyOzbe ayyy canım içim girti okurken bende aynu şeyi yaşadım çünkü bendr böyle hissettim akıntı kötü kokuluysa ateşin çıkıyorsa terleme üşüme varsa ve şişme varsa bu enfeksiyon oluyor canım dikiş açılmasında zonklar orası ve hiç dırmaz sızıntı gibi kan gelir o bölgeden sadece vee benimki antibiyotik kullanmadan geçmedi baticın falan sürdüm hep ama o fitili kullandım 7 gün o geçirdi benve bi an önce git çünkü enfeksiyon da dikişleri açıyor hiç ihmal etme