Bebek1234 Kızlar merhaba oğlum 2 ay 20 günlük eldivenlerini çıkarttım malum ama sürekli yüzünü çiziyor tırnaklarını da kestim ama yine çiziyor bazen dayanamayıp eldiven tekrar takıyorum gelişimini de etkiler diye korkuyorum ne yapmalıyım
Mincuruk Bebek1234 kesinlikle takmamalısın artık. Ben 20 günden sonra takmadım hiç. Çizsin bişey olmaz. Hemen geçiyor zaten. Sen tırnaklarının uzamamasına dikkat et. Sık sık kes ama eldiven takma artık. Ellerini keşfetmesini engellersiniz. Ellerini tanıyacak ki etrafı tanımaya başlasın sonrasında.
Habibe2746 Bebek1234 Yaa aynen benim bebeğim de 40 günlük o da yüzünü çiziyo bazen takıyorum bazen takmiyorum zamanla ellerini kullanmaya alışırlar.