Kızımın 8 günlükken göbek bağı düştü. Şu an 38 günlük ama o şişlik hâlâ inmedi ve 2 gündür bundan dolayı devamlı huzursuz. Sırtüstü veya yan bi şekilde yattığında ağlıyor. Yüzüstü yatırdığımda da en fazla 15-20 dakika uyuyor tekrar uyanıyor. Dün doktora götürdüm. Göbek fıtığı değil korkulacak bi durum yok dedi doktor. Bu şişliğin inmesi için ne yapabilirim?