HayriyeM ben saha adet gunume bır hafta varken bırden şiddetli kasık agrılarım olmustu kı normalde kanamam olduktan ıkı uc saat sonra sancım baslardı gıttım baktım lavaboya bısey yok sancılarım artınca kı planlı gebelıktı anladım bıseylerın oldugunu gece acıle gıttım sancım asırı vardı 11,88 cıkmıstı kanda ve o bır hafta hıc gecmedı doktor adet gecıkmesı olmadıgu ıcın umıtlenmemı ıstememıstı o bır hafta bır yıl gıbıydı resmen 🤦🏻♀️