Deno benim kızımda 5 günlükken 17.5 oldu sarılığı 1 gece fototerapiyle ve o gece mama takviyesiyle 9 a düştü eve gelince zaten düştü diye mamayı bıraktım 2 gün sonra kontrolde tekrar 11 e çıkmıştı. Eve geldiğimizde hemen mamaya başladım yatağına Florasan lamba taktık bikaç tane çıplak yatırdım ışığın altına hergün bikaç saat sabah 9 - 10 gibi çok güzel güneş oluyor hergün 5 10 dk güneşe çıkardım şimdi 24 günlüğüz Allah’a şükür sadece gözlerinin kenarında biraz kaldı ama şekerli su tavsiye etmiyorum herkes verdik deyince kayınvalidem eşimi ikna edip verdi beni dinlemediler ve daha kötü oldu çocuğum belki iyi gelende vardır ama şuan zaten hastaneye gitmek sıkıntı çocuğun sağlığıyla kumar oynamak şu sıra pek mantıklı değil inşallah biran önce geçer sen sakin kal ve bol bol besle bebişin Allahım yardımcın olsun