Ben 4 . Aya kadar hep pamuk kullandim daha bilir kaç gündür Molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanıyorum sildikten sonra peçete ile kuruluyorum yada pamuk. İle cildi çok hassas kızarıyor nokta nokta oluyor sudocrem sürüyorum arko krem sürüyorum o kadar dikkat ediyorum pişik olmadı şükür ama bu nokta nokta kızarıklığa bir çare bulamadım