Herkese merhaba bebeğim 7 ay 10 günlük 6 ayı doldurunca doktorun tavsiyesiyle meyveyle ek gıdaya başladık meyveyi severek yedi ancak sebze vermeye çalıştığımda ağzını kitliyo ve asla yemiyo 😔 şimdi meyveyi bile reddetmeye başladı😔 zaten alerjik bir çok şeyi veremiyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var nasıl sevdirebilirim sebzeleri 🙏🏼🙏🏼🙏🏼