Merhaba arkadaşlar oğlum bu ayın 15inde 18 aylık olacak 6.aydan beri gözlerinde ara ara kayma oluyor 2 defa doktora götürdük ayrıntılı incelediler hiçbir sorun yok dediler ama hala geçmiyor salgından dolayı tekrar kontrole de götüremedim 😔 çok üzülüyorum bu şekilde olup sonradan düzelen var mı